Rådgjevarane

Som elev i vidaregåande skule har du rett til både sosialpedagogisk rådgjeving og utdannings- og yrkesrådgjeving.

Er du usikker på fagval og lurer på kva du vil?  Treng du fritak for vurdering i kroppsøving, eller er du allereie ferdig med nokre fag? Då er utdannings- og yrkesrådgjevaren den rette å snakke med. Ta kontakt med Øystein Loven Kirkebø. Du kan kontakte han i VIS, på

telefon 456 19 082 eller på e-post.

Dersom du har personlege, sosiale eller emosjonelle vanskar som er til hinder for opplæringa er den sosialpedagogiske rådgjevaren den rette å snakke med. Ho saksbehandler også søknader om tilrettelegging ved eksamen. Ta kontakt med Liv H. Fjellanger. Du kan kontakte ho i VIS, på telefon 456 19 133 eller på e-post.

Er du elev på tilrettelagt avdeling, så er Karoline Henne Hille den rette å snakke med. Du kan kontakte ho i VIS, på telefon 456 19 137 eller e-post.