To elever sine historier frå utplassering i England

Bildet viser en svart og hvit hund

Elevane på vg2 hest, hund, friluftsliv og dyrehelse er kvart år ute i ein utplasseringsperiode på tre veker. Vi har fått helsingar frå nokre av dei som er ute.

Anna og Elina frå vg 2 landbruk og gartneri, hundelinja, har vore utplassert på omplasseringssenteret Raystede, som ligg i East Sussex i England. dei fokuserte mest på hundar under praksisvekene sine. Raystede er ein populær stad for familiar å besøke, og det er både ein fin kafé og charitybutikk der. Dagane våre gjekk ut på å gjere reint bura, lufte, trene og mate hundane. Vi hadde òg ansvar for å aktivisere hundane og jobbe med sosialisering, veterinærbesøk og mykje mer gøy. Anna og Elina stortrivast og utplasseringa blei ein god erfaring å ha med seg vidare.

Under er det bilde av andedammen der dei går tur med hundane.

Bildet viser en andedam , en gangsti og et tre.

Iselin Mørk (2NALGAa) har òg sendt ei skildring av sin arbeidsplass, og kva ho gjer på:

"På VG2 dyrehelse er man utplassert på dyreklinikk, i dyrebutikk, dyrepark eller lignende i tre veker, og jeg er utplassert på AniCura Dyresykehuset Bergen Nord, som er en dyreklinikk i Åsane. I løpet av disse tre ukene har jeg gjort en del småting som å fylle på utstyr, "kontorarbeid", samt rydding og vasking rundt omkring. I tillegg har jeg fått være med på større og mer spennende ting som tannrens på både hund og katt, sterilisering/kastrering av katt, bandasjeskift på hund og katt, ultralyd og røntgen. Jeg har også observert dyr ved oppvåkning, analysert blodprøver, sett på operasjoner og masse annet spennende. Personlig har jeg lært mye i denne perioden, og det har definitivt hjulpet meg på å bestemme hvordan veien videre etter videregående skal bli!